Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Δεκαεπτάχρονος Michael..

5 Ιουνίου 2009...Πριν λίγα λεπτά έγινα 17 ετών.
Μου φαίνετε πολύ παράξενο..δεν ξέρω γιατί.Οχι που έγινα 17 αλλά το τι θα πρέπει να κάνω απο εδώ και πέρα.Τίποτα; Ποιός ξέρει..εσυ τι έκανες?

Δεν πρέπει να μείνω άπραγος(ευτυχώς ποτέ δεν έκατσα με σταυρωμένα χέρια)..αλλά τι να κάνω, μάλλον θα κάτσω να σκεφτώ το πρόγραμμα μου για να διαβάσω αύριο μεγαλύτερη ποσότητα ύλης ωστε να έχω την ευκαιρία να διαβάσω και καποιο απο τα παρακάτω μαθήματα που δίνω μετα την Τρίτη λόγο εκλογων.

Αυτο που με κάνει να αγχώνομαι είναι η Γ΄λυκείου.Πρωτα πρώτα θα πρέπει να αποφασίσω σε ποιά μαθήματα θα πάω να γραφτώ στο φροντιστήριο περίπου σε 2 εβδομάδες (πριν καλα καλα τελειώσουν οι εξετάσεις της Β΄λυκείου) ποιό μάθημα επιλογής θα πάρω αν θα είμαι τυχερός να με πάρουν οι καθηγητές που θέλω και τα σχετικά...

Το 2009 και το 2010 θα είναι απο τις ποιο δύσκολες χρονιές της ζωή μου..θα πάρω αποφάσεις που θα καθορίσουν ολη μου την μετέπειτα ζωη. Εκτος αυτού με το σύστημα των πανελληνίων μέσα σε συνολικά 18 ώρες θα προσπαθήσω να αποδώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για ένα καλύτερο αύριο..

Πολλά άτομα λένε να φύγω στο εξωτερικό.Οχι γιατι δεν έχω δυνατότητα, το αντίθετο επειδή έχω αρκετες για να πάνε χαμένε(όπως και πολλά άλλα παιδιά.Εκει όντος κατι θα καταφέρω.Δεν θα είμαι ένας απο τους πολλούς αποτυχημένους στην Ελλάδα.Αν αρχίσουμε να φεύγουμε από εδω τι θα απομείνει;Τι θα ακολουθήσει; Οπότε είμαι αποφασισμένος ότι και να κάνω όπου και αν σπουδάσω(ελλάδα και εξωτερικό) η δουλειά του μυαλού μου θέλω να πηγαίνει για την Ελλάδα. Αυτήν που την ξεπουλάνε κάθε μέρα τα σωθικά της..

Κάτι άλλο που μου ήρθε. Θα εκτυπώσω χαρτάκια που να αναγράφουν τον νόμο περι αφισοκόλλησης και θα πάρω την φωτογραφική μου μηχανή για παρέα και θα πάμε στο κέντρο.(νωρίς πριν με πίασει η ομιλία του Παπανδρέου).Θα βρώ πολλές αφίσες τον πολιτικώς της Ελλάδος μας.Θα πιάνω λοιπόν θα κολλάω και απο ένα χαρτάκι στο κούτελο του καθενώς θα ρυθμίσω ταχύτητα διαφράγματος, κλείστρο,θα εστιάζω οσο καλύτερα μπορώ,θα καδράρω και θα απαθανατίσω. Θα είναι φωτογραφίες με "εξαίσιο" θέμα πλούσιο περιεχόμενο και φόρμα της στιγμής..κάποιες φωτογραφίες θα φτάσουν σε "κέντρα ενημέρωσης" και κάποιες θα ανεβάσω και εδώ. Αυτά..

17 χρόνια τα ιδια..από αλλού αρχίζω φτάνω στον στόχο αλλάζω πορεία κτλ...απο που άρχισα και που τελείωσα..Δεν πειράζει είμαστε ελεύθεροι...

Ελπίζω να περάσω και αυτό το τελευταίο έτος πριν την ενηλικίωση ομορφα ,έντονα ,δημιουργικά να κάνω σωστές επιλογές και να μην χάσω αυτα που με κρατάνε....

Αλλη μία νύχτα σε εξέλιξη,δεν είπα άλλα περι Γ' λυκείου διότι δεν σκοπεύω να περάσω και αυτην την μέρα της ζωής μου με αυτόν τον τρόπο, θα τα πω άλλη φορα..

Λοιπόν...πάω να κοιμηθώ..αλλη μια νυχτή με αυτά τα ερωτηματικά ...τουλάχιστον θα έχω ακόμα μία παρέα... Καλό βράδυ. Ο θεός να μας φωτίσει να πηγαίνουμε στα βήματα του.

Ατάκτως ερριμμένες σκέψεις....
Δεκαεπτάχρονος Michael..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου